+48 785 800 291

  1. Czym jest Bon Turystyczny +500?

Bon turystyczny wspiera polskie rodziny i jednocześnie branżę turystyczną w okresie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. To dokument elektroniczny uprawniający do kwoty 500 zł na każde dziecko.

 

  1. Jak otrzymać Bon Turystyczny?

Twój bon jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jeśli jesteś osobą uprawnioną, zaloguj się na swój profil na PUE ZUS. Wybierz z górnego menu zakładkę „Ogólny” i przejdź do zakładki „Polski Bon Turystyczny” > „Mój bon”. Należy tam uzupełnić swój aktualny adres e-mail oraz numer telefonu, po czym automatycznie nastąpi aktywacja bonu.
 

  1. Jak wygląda Bon Turystyczny?

Bon jest dokumentem elektronicznym. Ma unikalny 16-cyfrowy numer i jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS (wybierz zakładkę „Ogólny”, a następnie „Polski Bon Turystyczny”). Z tego dokumentu wynika m.in., kto jest uprawniony do świadczenia, na które dzieci, jaka jest kwota świadczenia na poszczególne dzieci oraz łączna kwota przyznanych świadczeń.

 

  1. Czy w Hotelu Ossa Conference & SPA można zapłacić bonem?

Tak! Jak najbardziej pobyt w naszym hotelu można opłacić Bonem Turystycznym +500.

 

  1. Czy bonem można płacić kilka razy?

Tak, bonem możesz płacić wielokrotnie, aż do wyczerpania wysokości świadczenia w formie bonu lub dodatkowego świadczenia w formie bonu (na dziecko niepełnosprawne).

 

  1. Co zrobić w sytuacji, gdy kwota za nocleg w hotelu może przewyższać wartość bonu?

Jeśli usługa hotelarska przekracza wartość bonu, to brakującą część możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

 

  1. Czy za pobyt w hotelu można zapłacić bonem za dzieci i za siebie czy tylko za dzieci?

Usługa hotelarska jest świadczona na rzecz dziecka, gdy z usługi hotelarskiej korzysta dziecko, nawet gdy ze względu na jego wiek z jego udziałem nie wiąże się dodatkowa płatność. Warunkiem skorzystania z bonu jest uczestnictwo dziecka, na które bon przysługiwał.

 

  1. Co trzeba zrobić, aby zapłacić za pomocą bonu za usługi hotelarskie?

Jeśli aktywujesz bon na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli uzupełnisz swój aktualny mail i numer telefonu komórkowego, otrzymasz mailem kod obsługi płatności. Kod będziesz też mógł sprawdzić na swoim profilu na PUE w zakładce „Polski Bon Turystyczny” > „Mój Bon”. Kod ten podajesz np. w recepcji hotelu, gdy płacisz za usługi. Następnie otrzymasz na numer telefonu komórkowego (który jest w zakładce „Polski Bon Turystyczny” > „Mój bon”) SMS z kodem potwierdzającym tę płatność. Musisz go podać recepcjoniście.

 

  1. Czy jeżeli rodzina za część płaci bonem, za część dopłaca, to dostaje fakturę/rachunek za całość czy za część, która dopłaca?

Rachunek lub fakturę wystawioną na osobę fizyczną przedsiębiorca wystawia na łączną kwotę.

 

 

Aby odszukać Hotel Ossa Conference & SPA
https://bonturystyczny.polska.travel/lista-podmiotow
należy wpisać: TMS OSSA SP Z O.O.

 

 

Źródło: https://bonturystyczny.polska.travel/dla-osob-uprawnionych

 

eu-flag
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close